Om ni har ett familjemedlemskap och vill fortsätta med det, så klicka i knappen för "Familjemedlemskap" och se till att rätt familjemedlemmar står med. Om du vill avsluta medlemskapet (och inte är aktiv i någon verksamhet 2024) så klickar du på knappen "Jag ska inte vara med". Om barnen flyttat hemifrån och ni vill teckna varsitt enskilt medlemskap, så betalar ni medlemskapet var för sig och ser till att alla har rätt mailadress registrerad för framtida betalningar.
Om du vill ändra något utöver det eller om något känns svårt med betalningen - hör av er till Marina på kansliet så löser vi det: 0738-35 40 16 eller
kansli@byskeff.se
Tips! Ladda gärna hem SportAdmin Medlemsapp så kan du hantera betalningar och medlemskap där, och slipper hålla koll på betalningarna via mail. För att hantera samtliga familjemedlemmars ärenden i appen behöver din mailadress finnas registrerad på alla familjemedlemmar - hör av dig om du vill ha hjälp med det.