Byske Fritidsförening

!!! Försäljning !!!
2021-05-12 19:57

Nu genomför vi vårens försäljning i Byske FF!

Vi genomför vanligtvis en försäljning på våren och en på hösten. Dessa försäljningar är en viktig inkomstkälla för vår förening, och vinsten bidrar bl.a. till att vi kan hålla medlemsavgifter och deltagaravgifter låga. Vi hoppas att ni alla gör ert bästa för att sälja till personer i er omgivning!

Denna gång säljer vi produkter från Newbody och Spicy dream. Vi har goda erfarenheter från dem tidigare, vad gäller säljbarhet, kvalitet och leverans! Det är valfritt att sälja från ena eller båda produktsortimenten.

Gör såhär för att börja sälja:

1: Registrera dig som säljare i vår grupp: Kicka på länken/ länkarna Newbody: https://www.newbody.se/reg/TDEUSDW
SpicyDream: https://www.spicydream.se/reg/TDEUSFS

och registrera dig som säljare. Då får du en egen säljsida med en egen länk som du kan sprida till din omgivning (Tips, dela den i dina sociala medier eller messa den till vänner och bekanta, när de handlar via länken så registreras deras köp direkt på din personliga beställningssida. Du kan också skriva ut en personlig QR-kod att lägga fram t.ex. i ett personalrum).

2: Hämta katalog om du vill ha: Om du vill ha en katalog så finns de att hämta på kansliet fro.m. måndag 10/5, be din fotbollstränare om hjälp.

3: Samla in beställningar: Antingen kan du knappa in beställningen på din egen säljsida åt kunden, eller så gör kunden det själv genom att handla via din säljlänk.

3: Gör klart dina beställningar senast måndag 31/5: Det är sista dagen för försäljningen, och då behöver alla dina beställningar finnas på din säljsida. Marina skickar in hela föreningens försäljning kort därefter.

4: Leverans och betalning: Du meddelas när produkterna finns att hämta (i början av juni) och får då också information om hur du betalar. Du delar ut de produkter du sålt till köparna, och de betalar dig. Du betalar sedan in kostnaden för hela din försäljning till föreningen enligt de anvisningar du får i samband med leveransen.

Frågor? Kontakta Marina på kansliet: kansli@byskeff.se eller 0738-35 40 16

!!! Försäljning !!!2021-05-12 19:57