Byske Fritidsförening

Medlems- och deltagaravgifter för 2024

För att delta i våra verksamheter behöver du vara medlem i Byske Fritidsförening.

Medlemskapet kostar 150 kr/kalenderår för en enskild medlem, eller 250 kr/kalenderår för en sammanboende familj.

När du deltar i en verksamhet så betalar du även en deltagaravgift för varje säsong. En säsong är antingen under sommaren, ca maj-september eller under vintern ca oktober-april.

Deltagaravgiften för barn- och ungdomsverksamhet är 300 kr/säsong.
Deltagaravgiften för junior och senior motionsverksamhet (t.ex. damjunior, herrjunior) samt vuxen tävlingsverksamhet är 500 kr/säsong.

Barn och ungdomar samt vuxen motionsverksamhet betalar aldrig mer än sitt föreningsmedlemskap samt två deltagaravgifter per år, även om personen deltar i fler verksamheter än två.

Om du har frågor gällande avgifterna så hör av dig till kansliet, kontaktuppgifter hittar du under fliken "Kontakt".